Prezentari despre istoria explorarii spa?iale

Poster prezentare

Din noiembrie 2019, în sala de curs a Observatorului Astronomic se va sus?ine o noua prezentare, de data aceasta despre explorarea spa?iala.

Istoria ?tiin?ei ne ofera una dintre cele mai frumoase ?i incitante pove?ti ale trecutului: încercarea omului - uneori neputincioasa, alteori îndraznea?a - de a în?elege în mod ra?ional fenomenele naturale.

Calatorind ?i explorând lumea, oamenii au ajuns în locuri foarte diferite fa?a de cele de acasa, în regiuni îndepartate unde fauna, flora ?i clima erau altfel. Treptat, curiozitatea ne-a împins sa calatorim tot mai departe, dincolo de planeta noastra.

Astazi, sondele spa?iale exploreaza sistemul solar: plantele ?i sateli?ii lor, asteroizii, cometele. De aceea, explorarea spa?iala impulsioneaza azi ?tiin?a în mod semnificativ. Destinul dramatic al ca?elu?ei Laika, povestea extraordinara a primilor oameni care au pa?it pe Luna, expedi?iile roverelor mar?iene ?i multe alte momente reprezinta istoria fascinanta a calatoriilor prin spa?iul cosmic, o istorie care se actualizeaza zilnic.

Mai jos gasi?i zilele în care se sus?in prezentarile:

2020

vineri, 28 februarie, ora 19:00 cu Tudor Mihaescu - „Era cosmica”

Taxa de participare: 10 lei/persoana

Pentru întrebari, ne pute?i gasi la adresa de email: urseanu.astro@gmail.com.

11-Feb-2020 13:05